mam problem z moją Octavią. Chodzi o to, że jeżeli auto postoi dłużej to ciężko odpala.
Problemu nie było przy silnych mrozach. Dodam również, że wymieniałem niedawno filtr paliwa (jestem od niedawna jej właścicielem). Po przekręceniu stacyjki słychać przekaźnik, rozrusznik działa, w wężykach nie ma bąbli powietrza, mam nowy akumulator. Załączam dwa filmiki. Jeden z przed kilku tygodni i jeden z dzisiaj.
Mogę jeszcze powiedzieć, że po udanym po 2 próbach odpaleniu (np. dzisiaj) z tyłu mam trochę białego dymu.
Skoda Octavia 1 - ASV 110KM - 2001- Cold Start (-4,5C) -2 tygodnie przed następny filmem i przed wymianą filtra paliwa
Witam
ja miałem nie dawno podobny problem, że po dłuższym postoju nie chciał odpalić. Przyczyną był wcześniej wymieniony filtr paliwa, łapał lewe powietrze przy korku z wężykami, który ma 2 oringi i wkłada się go do filtra z klamrą zabezpieczającą. Sprawdź kolego czy nie jest to luźne. Filtr miałem założony tańszy w zakupie, zmieniłem na Manna i wszystko gra, paliwo się nie cofa.
Witam
ja miałem nie dawno podobny problem, że po dłuższym postoju nie chciał odpalić. Przyczyną był wcześniej wymieniony filtr paliwa, łapał lewe powietrze przy korku z wężykami, który ma 2 oringi i wkłada się go do filtra z klamrą zabezpieczającą. Sprawdź kolego czy nie jest to luźne. Filtr miałem założony tańszy w zakupie, zmieniłem na Manna i wszystko gra, paliwo się nie cofa.
Kurcze, nie wymieniłem tych oringów. A filtr Knechta wiec raczej powinien być ok. Dzisiaj sprawdzę ten zaworek.
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Sprawdź świece, to pierwsza sprawa. Moja skodzina tak paliła przy -19, trochę dłużej kręciłem, ale odpalała podobnie. Okazało się, ze żadna świeca nie działała, a odpalała.
Moj mechanik robił to w prosty sposób. Bierzesz drucik, no drut, najlepiej plecionkę miedziana podłączasz do + na aku. Zdejmujesz listwę ze świec żarowych i muskasz ich łebki. Jak iskrzy, działa jak nie to nie.
Sprawdź świece, to pierwsza sprawa. Moja skodzina tak paliła przy -19, trochę dłużej kręciłem, ale odpalała podobnie. Okazało się, ze żadna świeca nie działała, a odpalała.
Moj mechanik robił to w prosty sposób. Bierzesz drucik, no drut, najlepiej plecionkę miedziana podłączasz do + na aku. Zdejmujesz listwę ze świec żarowych i muskasz ich łebki. Jak iskrzy, działa jak nie to nie.
Przecież te objawy są jak widzę przy +10 stopniach. Wtedy świece już nie działają..... Powinna odpalić normalnie.....
Jeśli przy mrozie odpalała to oznacza, że świece są OK
Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+" dgw.esite.pl
Ale z tego co widać to tam komornik świeci na blacie więc może to być też jedna z przyczyn. Sprawdź np po nocy co tam słychać w wężach filtr <=> bak i będziesz miał jasność. Najwyżej zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny i będzie (podejrzewam) po problemie.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Właśnie nie było widać żadnych bąbli w wężach. Przed chwilą wymieniłem 2 małe o-ringi w zaworku powrotnym paliwa. Przy wciskaniu go na swoje miejsce było czuć, że szczelnie przylegają do ścianek. Teraz autko musi postać ~8 godzin i zobaczymy.
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Właśnie nie było widać żadnych bąbli w wężach. Przed chwilą wymieniłem 2 małe o-ringi w zaworku powrotnym paliwa. Przy wciskaniu go na swoje miejsce było czuć, że szczelnie przylegają do ścianek. Teraz autko musi postać ~8 godzin i zobaczymy.
Wydaje mi się ze te opóźnienie nie jest aż tak duże aby powodowało takie problemy z odpaleniem w temperaturze plus 10 stopni jak na filmie.
Ale może niech się wypowiedzą specjaliści !!
taki kat nie jest przyczyna kiepskiego palenia . w skodzie sa 3 zworki 1 w filtrze 2w pompie na powrocie 3 w zbiorniku na powrocie .
Łukasz sprawdz czy nie masz wycieków z pompy a szczegulnie na łczeniu tłokorozdzielacza z korpusem pompy .wystarcz ze wisi tam kropla i juz sie beda działy take kwiatki
Jakie masz odczyt temperatury na silniku?? A jaki na tablicy? To po pierwsze. Po drugie, przy jakiej temperaturze silnika sprawdzałeś kat wtrysku??. Będziesz potrzebował pomocy daj znac Widze ze z okolicy
A ten czujnik to czujnik temp cieczy. Sprawdź w blokach pomiarowych np rano przed odpaleniem jaką temp podaje do ecu, to że masz ładnie 90 na tablicy to nie znaczy że wszystko gra.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz